3/28/2011

"Nuostabu"

Jau įsivaizduojat kaip nuostabu... pirmadienis... laikrodis persuktas ir mano mažoji keliasi taip lyg viskas būtų kaip buvę. Mano sesių katė atostogauja pas mus, o aš jau naktį sapnuoju kaip šaukiu "kac-kac-kac". Kai pamojavus tėveliui per langą, suvalgius gabalą batono ir pažiūrėjus "multiką" mažylė nueina miegoti aš t.p. svajoju apie lovą. Bet juk galioja kiaulystės dėsnis mamoms: kai tik tavo galva palies pagalvę, vaikas pašoks iš lovos. Tokiu atveju belieka apsimesti, kad dirbi. Tarp darbų atsidarau dažnai gerai nuteikiantį www.day.lt. Dažniausiai būna kokia nors man negirdėta "šventė ar minėtina diena, jei ne - ta bent geros nuotaikos įkvėpianti mintis, blogiausiu atveju vaikystės laikų draugės vardadienis. Bet ką žada diena, kai pamatai tik užrašą "PIRMADIENIS" ir tikrai nesaldų posakį?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą