1/15/2013

Smulkmenėlės laukia 5-ojo gimtadienio!!!




Sveiki užsukę į mano dulkėtą blog'ą. Bandysiu judinti senas lentynas :) Pažadas ateinantiems metams - bent kartą per savaitę daryti įrašą ir bent kartą per mėnesį Jums parodyti po kokią (bent jau mini) naujovę.
Na, o šiandien nuotaika tokia, kad noriu pakalbėti apie MUS: nuo ko mes prasidėjome, kas mes esame ir visa kita apie ką šnekama tokiomis progomis ;)
Taigi Smulkmenėlių pradžia. Prieš penkis metus dar niekas nežinojo, kad bus tos Smulkmenėlės. Buvo tik kelios mergaitės kurios panoro išmokti velti vilną. O taip... Vilna buvo pradžių pradžia. Kruvina, skaudi ir durianti. Taip prasidėjo trijų mergaičių vakarojimai dar šaltais pavasario vakarais.
Greitai pradėjome rankdarbiauti atskirai ir kiekviena sau Tada buvo karoliukai, nėrimas, siuvinėjimas kryželiu... Tiesa, pastarųjų dalykų mane išmokė mama. Bet visa tai manęs netraukė. Norėjau daryti kažką, kas mane džiugintų. O kiek gali džiuginti nerto servetėlės? Mane – neilgai. Tačiau 2008 metų vasario 1 dieną, pirmieji veltinio karoliai rado savo šeimininkę. Ir tai buvo pradžia...
Kartais daugiau, kartais mažiau, kartais įdomiau, o kartais visai nuobodžiai, bet 2010 metų rudenį atsirado vardas SMULKMENĖLĖS ir nutūpėm ne tik kartoninėje dėžutėje rašomojo stalo stalčiuje, bet ir Facebook‘e, kuris yra mūsų namai.
Dabar jau esu ne viena. Su manim kartu ir mano vyrelis, kuris prisideda nemažai ir darbelius dalinamės perpus.
Ir Ieva, kuri stipriai laiko vieną Smulkmenėlių kampą Klaipėdoje.
Ir Neringa, kurią mes vis pareklamuojam, o ji pareklamuoja mus.
Na ir Jūs – mano mielosios klientės ir klientai, kurių tokia daugybė, kad negaliu nė parašyti kiek :)
Ačiū, kad esate. Be jūsų, nebūtų ir mūsų.

Na, o kadangi dabar esu užsikrėtusi postcrossing‘o manija noriu pasiūlyti tokį mini žaidimuką – jei jūs norėtumėte mus pasveikinti paprastu paštu siųsdami sveikinimą parašykite asmeninę žinutę. Atsiųsiu mūsų adresą, o sulaukę atviruko skolingi neliksim

1 komentarai (-ų):

Ieva rašė...

Kaip miela :))))
Klaipėda taip pat be Smulkmenėlių pražūtų :)

Rašyti komentarą